Nytt + gammalt = alldeles perfekt!

Vill ni köpa nya böcker eller gamla tidskrifter, om hundar såklart, men inte har pengar att lägga ut på en bok. Kolla närmsta second hand butik eller bli medlem på tradera.se.

Jag fick med mig lite olika böcker och tidningar, dock lite blandat gammalt och nytt.

Tidningar:
Hundsport 11/2006 = 3 kr
Hundsport 1-2/2007 - Raspresentation; KH Collie = 3 kr
Hundsport 3/2007 - Raspresentation; Tibetansk mastiff = 3 kr
Hundsport 4/2007 - Raspresentation; Tysk jaktterrier = 3 kr
Hundsport 5/2007 - Raspresentation; Finsk lapphund och Lapsk vallhund = 3 kr
Hundsport 6/2007 - Raspresentation; Basset GGR & PGV = 3 kr
Hundsport 7-8/2007 - Raspresentation; Strävhårig vorsteh = 3 kr
Summa: 21 kr

Böcker:
Hund uppfostran och lydnadsträning = 23 kr
Din hund praktisk hundbok = 15 kr
Den enda handbok i hunduppfostran du någonsin kommer behöva = 89 kr
Stora boken om hundar = 49 kr
Marley och jag = ca 100 kr
Summa: 276 kr

Totalsumma: 297 kr

Bra pris för allt det här tycker jag faktiskt. Två nya böcker och en hel del begagnat. Det är så det ska vara!

Nu ska jag uppdatera kategorin; Klicker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0