10 citat om hundar

Hunden är människans sjätte sinne - Friedrich Hebbel
Hundvalpar: Små varelser som försöker begå självmord under fötterna på en - Okänd
Hundar skrattar också, men dom gör det med svansen - Max Eastman
Ju mer jag ser av människorna, ju mer uppskattar jag min hund - Madame de Staël
Varför ska man inte titta en hund i ögonen länge? Den kan få för sig att det blir något mer - Babben Larsson
En del morgnar när hunden tittar på mig, är jag glad att den inte kan tala - Gunilla Dahlgren
En hund som skäller bits inte - Okänd
Man kan köpa en fin hund för pengar, men man kan inte få den att vifta på svansen - Josh Billings
Varje gång man tror att man är en person med inflytande borde man försöka få någon annans hund att lyda ens kommandon - Okänd
Med rätt träning kan en människa bli en hunds bästa vän - Corey Ford

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0